piątek, 15 maja 2015

Oddaj głos na PREZYDENTA? O_O

Hejka , na początku chce powiedzieć że nie mogłam pisać bo  nie miałam o czym, ale znalazłam temat... 
 Z pewnością zauważyliście że często teraz na chat myszki piszą:


 " Głosuj na mnie a będzie dobra przyszłość''
 " GŁOSUJCIE NA MNIE! "
"  kto na mnie zagłosuje nie pożałuje!!! "
"Jeśli wygram wybory na prezydenta to dla wszystkich  po 1000sera "

No więc, do Tfm(transformice) doszła nowa opcja w "Menu" a jest to :   Election 
Gdy wejdziemy w tą opcje pojawi nam się  w oknie:


    
No więc prawie każdy może startować na "Burmistrza"" a także możecie sami na niego zagłosować niestety jest pewien haczyk...
1. Aby  móc startować na burmistrza musi być spełniony warunek
-mieć futerko na sobie dowolny *nie kolorek*
2. Aby się zgłosić klikacie "Startuj na Burmistrza"
Gdy już się zdecydujemy pojawi się mini okienko:

Mianowicie będzie to "Slogan"  w nim musicie coś napisać : bardzo mało miejsca na napisanie..

Ale jeśli  chcecie zagłosować na daną myszkę... np.

1.      






2.



No więc by zagłosować na  2.  musicie  mieć taki sam kolorek  na sobie. Gdy już tak zrobimy w chat pisujemy:
/election  *nazwa myszki*

I to chyba na tyle...   Według mnie ta opcja jest niesprawiedliwa bo jeśli kogoś nie stać to nie może ani głosować ani startować wiec to trochę głupie..   Może wy się podzielicie czy wam się podoba z chęcią będę czytać wasze opinie :)  
To tyle Papatki  Werululu <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz